Мобільне та вебрішення
«EWAC»

Клієнт: ПІІ «Тойота-Україна» - офіційний в Україні імпортер та дистриб’ютор автомобілів Toyota і Lexus.
Мета проєкта: Розробити рішення, яке спростить та оптимізує процес кругового огляду автомобіля на сервісних центрах дилерської мережі.

Завдання для команди:

Розробити функціональне рішення, яке дозволить сервісному консультанту швидко та якісно здійснити повноцінний круговий огляд автомобіля на сервісному центрі. Рішення має надавати можливість фіксувати стан інтер'єру та екстер'єру автомобіля клієнта в процесі кругового огляду до передачі автомобіля на сервіс, генеруючи звіт про огляд, який легко інтегрується в облікову систему дилера.

Результат проєкту:

Повноцінний та зручний веб та мобільний застосунок, що призначений для оптимізації процесу кругового огляду автомобіля на сервісних центрах дилерської мережі. Розроблене рішення включає можливість індивідуального налаштування оглядів автомобіля, редактор форм, функціонал фотофіксації інтер'єра та екстер'єра автомобіля, наявність інтерактивної карти зовнішніх елементів автомобіля, автоматичне генерування актів огляду, формування звітів та інтеграція з обліковою системою.

Основні функції та можливості системи:

  • Зручний та зрозумілий інтерфейс для користувачів системи;
  • Фіксація стану автомобіля з можливістю робити фотофіксацію та переглядати результати огляду;
  • Адміністративна панель з функціями: авторизації, доступу користувачів, налаштування індивідуальних блоків та форм огляду автомобіля;
  • Автоматичне формування актів для дилерів;
  • Автоматична синхронізація форм та блоків з дилерськими базами;
  • Перенаправлення огляду на інших користувачів системи;
  • Логування та аналітика оглядів;
  • Інтеграція актів з результатами огляду в облікову систему дилера;
  • Резервне копіювання оглядів на сервері.

USAID

вебплатформа для формування та подачі онлайн документів
Категорії:Вебплатформа
Тривалість:3 місяці

ДТЕК

інформаційний портал для Академії ДТЕК
Категорії:Вебсайт
Тривалість:3 місяці
ВСІ ПРОєКТИ