Завдання для команди:
Забезпечити можливість користувачам записуватися на сервісне обслуговування автомобіля через сайт, вказуючи параметри автомобіля та роботи, які необхідно виконати із функцією вибору доступних годин для резервування, а також автоматичним формуванням орієнтовної вартості робіт сервісного обслуговування.
Створити інтерфейс, який дозволяє відображати перелік та обсяги робіт в розрізі автомобілів по заброньованим слотам. Реалізувати функцію резервування автомобіля менеджером, або онлайн формою на виконання робіт з переліку. Забезпечити синхронізацію інтерфейсу з обліковою системою.
Автоматично отримувати та оновлювати дані наряд-замовлення безпосередньо в табличній частині (інтерфейсі). Передавати контактні дані користувачів в облікову систему із можливістю подальшої обробки менеджерами.

Результат проєкту:
Створено інтерактивний та зручний інтерфейс для управління робочим процесом, переліком та обсягом робіт по сервісному обслуговуванню автомобілів, а також інтегровану онлайн систему запису на сервісне обслуговування.
Розроблене рішення забезпечує: підвищення ефективності внутрішніх процесів, покращення взаємодії з клієнтами, автоматизацію задач, своєчасну та точну синхронізацію даних із обліковою системою, зниження навантаження на менеджерів завдяки можливості самостійного запису клієнтів на сервісне обслуговування.

Основні функції та можливості системи:
- Візуальний інтерфейс для управління робочим часом, перелік та обсяг робіт, що виконуються;
- Резервування автомобіля на конкретні дні та години з переліком виконавців робіт в розрізі кожного дня;
- Аналітична інформація за місяць по завантаженості робочих процесів;
- Синхронізація даних із наряд-замовленням та таблицею;
- Функція онлайн запису клієнтом на сервісне обслуговування через сайт із зазначенням параметрів автомобіля та переліку необхідних робіт;
- Зазначення параметрів автомобіля та переліку необхідних робіт;
- Відображення доступних годин для резервування;
- Формування орієнтовної вартості робіт;
- Передача контактних даних в облікову систему;
- Ведення аналітичної звітності: збір та аналіз даних по виконаних роботах;
- Генерація звітів для оптимізації бізнес-процесів.
