Онлайн-запис на сервіс
«Сіті Плаза»

Клієнт: ТОВ "САМІТ МОТОРЗ УКРАЇНА" належить міжнародній корпорації «Сумітомо», яка входить в список найвпливовіших компаній Forbes. Є офіційним дилером Toyota зі 100% японськими інвестиціями. У складі «Саміт Моторз Україна» є два офіційних дилерських центра у місті Києві — «Тойота Сіті Плаза» та «Лексус Сіті Плаза».
Мета проєкта: Створити онлайн систему для запису на сервісне обслуговування автомобілів з можливістю бронювання клієнтами слотів на обраний час, а також із можливістю працівниками дилера здійснювати контроль за своєчасністю надання послуг, переліком та обсягами робіт з обслуговування автомобілів, можливістю інтеграції даних до облікової системи.

Завдання для команди:

Забезпечити можливість користувачам записуватися на сервісне обслуговування автомобіля через сайт, вказуючи параметри автомобіля та роботи, які необхідно виконати із функцією вибору доступних годин для резервування, а також автоматичним формуванням орієнтовної вартості робіт сервісного обслуговування. Створити інтерфейс, який дозволяє відображати перелік та обсяги робіт в розрізі автомобілів по заброньованим слотам. Реалізувати функцію резервування автомобіля менеджером, або онлайн формою на виконання робіт з переліку. Забезпечити синхронізацію інтерфейсу з обліковою системою. Автоматично отримувати та оновлювати дані наряд-замовлення безпосередньо в табличній частині (інтерфейсі). Передавати контактні дані користувачів в облікову систему із можливістю подальшої обробки менеджерами.

Результат проєкту:

Створено інтерактивний та зручний інтерфейс для управління робочим процесом, переліком та обсягом робіт по сервісному обслуговуванню автомобілів, а також інтегровану онлайн систему запису на сервісне обслуговування. Розроблене рішення забезпечує: підвищення ефективності внутрішніх процесів, покращення взаємодії з клієнтами, автоматизацію задач, своєчасну та точну синхронізацію даних із обліковою системою, зниження навантаження на менеджерів завдяки можливості самостійного запису клієнтів на сервісне обслуговування.

Основні функції та можливості системи:

  • Візуальний інтерфейс для управління робочим часом, перелік та обсяг робіт, що виконуються;
  • Резервування автомобіля на конкретні дні та години з переліком виконавців робіт в розрізі кожного дня;
  • Аналітична інформація за місяць по завантаженості робочих процесів;
  • Синхронізація даних із наряд-замовленням та таблицею;
  • Функція онлайн запису клієнтом на сервісне обслуговування через сайт із зазначенням параметрів автомобіля та переліку необхідних робіт;
  • Зазначення параметрів автомобіля та переліку необхідних робіт;
  • Відображення доступних годин для резервування;
  • Формування орієнтовної вартості робіт;
  • Передача контактних даних в облікову систему;
  • Ведення аналітичної звітності: збір та аналіз даних по виконаних роботах;
  • Генерація звітів для оптимізації бізнес-процесів.

Тойота Україна

веб та мобільний застосунок кругового огляду автомобіля
Категорії:Мобільний та веб
Тривалість:4 місяці

USAID

вебплатформа для формування та подачі онлайн документів
Категорії:Вебплатформа
Тривалість:3 місяці
ВСІ ПРОєКТИ